Komunikat – Zasady załatwiania spraw w WIJHARS

opublikowano dn. 2020-09-24 11:23

Szanowni Państwo,

W trosce o bezpieczeństwo interesantów i pracowników WIJHARS, w celu minimalizacji skutków rozprzestrzeniania się koronowirusa, prosimy o stosowanie poniższych zasad załatwiania spraw:

  • Prosimy o kontakt telefoniczny tel. 89 522 89 20 celem uzgodnienia sposobu załatwienia sprawy.
  • Załatwienie wszelkich spraw możliwe jest poprzez pocztę mailową Inspektoratu (wijhars@wijhars.olsztyn.pl), pocztę tradycyjną oraz za pośrednictwem platformy ePUAP (http://www.wijhars.olsztyn.pl/elektroniczna-skrzynka-podawcza-esp).
  • Przyjmowanie interesantów w siedzibie Inspektoratu odbywa się w godzinach 7.30-15.30.
  • Po wejściu do budynku Inspektoratu prosimy o kierowanie się na pierwsze piętro pokój 202 (sekretariat) i skorzystanie z domofonu. W pomieszczeniach należy zachować bezpieczny dystans oraz zakrywać usta i nos np. przy pomocy maseczki. Przy wejściu do strefy biurowej dostępne są środki do dezynfekcji rąk.
  • Dla osób z niepełnosprawnościami zostało wydzielone miejsce parkingowe na placu wewnętrznym. Ponieważ w budynku nie ma windy spotkanie z pracownikiem WIJHARS-u realizowane będzie w pomieszczeniu z wejściem znajdującym się od strony parkingu. Wizytę należy wcześniej uzgodnić telefonicznie lub zadzwonić po przybyciu na teren Inspektoratu (tel. 89 522 89 20). Spotkanie odbędzie się z zachowaniem wymaganych środków ostrożności (dystans społeczny, zakrywanie ust i nosa oraz dezynfekcja rąk).
  • Kontakt telefoniczny do Inspektoratu oraz informacje znajdują się także na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.wijhars.olsztyn.pl.